TESTI D’ESAME

FREQUENTANTI: Jenkins, H., Ford S., Green J. (2013), Spreadable Media. Creating value and meaning in a networked culture New York University Press. Arvidsson A., Caliandro, A., (2015) “Brand public”, Journal of consumer research vol. 42, 2016 Kozinets R, de Valck K., C.Wojnick A & J.S.Wilner S., (2010) “Networked Narratives: UnderstandingWord-of-Mouth Marketing in Online Communities”, Journal of Marketing Vol. 74. Peverini P., (2016) “Influenza on line e word of mouth. Il ruolo della semiotica nello scenario delle metodologie di analisi”, in Ferraro G., Lorusso A. M. (a cura) Nuove forme d’interazione. Dal web al mobile, Tricase (LE), pp. 203-223. Dispense a cura del docente.

NON FREQUENTANTI Sassoon, J., (2012) Web storytelling. Costruire storie di marca nei social media. Jenkins, H., Ford S., Green J. (2013), Spreadable Media. Creating value and meaning in a networked culture New York University Press. Arvidsson A., Caliandro, A., (2015) “Brand public”, Journal of consumer research vol. 42, 2016 Kozinets R, de Valck K., C.Wojnick A & J.S.Wilner S., (2010) “Networked Narratives: UnderstandingWord-of-Mouth Marketing in Online Communities”, Journal of Marketing Vol. 74. Peverini P. (2016) “Influenza on line e wo